Ana içeriğe atla
İletişim Ekibimize Katılmak İster Misin?

ÇEKÜL Dijital Medya Uzmanı arıyor

29.09.2025
Çalışma şartları  : Hibrit (4 gün vakıf, 1 gün uzaktan)
Çalışma süresi : Tam zamanlı
Vakıf konum : Beyoğlu-İstanbul

Doğanın ve kültürün hikâyesini anlatacak Dijital Medya Uzmanı arıyoruz!
35 yıldır Türkiye’nin kültürel ve doğal mirasını koruyan ÇEKÜL, sahadan gelen gerçek hikâyeleri dijital içeriklere dönüştürecek, sosyal medya kanallarımızı büyütecek, kitleleri harekete geçirecek yaratıcı bir ekip arkadaşı arıyor. Eğer içerik üretimi, kısa video, hikâyeleştirme ve veriyle büyüyen sosyal stratejiler senin işiinse—gel, bu ülkenin mirasını birlikte görünür kılalım.

Genel Nitelikler

●      Lisans mezunu,

Microsoft Office ve grafik tasarım ve video kurgu programlarında yetkin (Adobe Photoshop, Illustrator,Premiere, Canva, CapCut vb.),

●      Dijital pazarlama alanında en az 5 yıl deneyimli,

●      Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) ve LinkedIn platformlarında uzman,

●      Web sitesi yönetimi, Wordpress gibi içerik yönetim sistemleri ve SEO bilgisi olan,

●      Sosyal medya içerik stratejileri geliştirme, metin yazımı, görsel ve video oluşturma konularında yetkin,

●      Stratejik düşünme, veri analizi yapma ve raporlama becerisine sahip,

●      Fotoğraf ve video çekiminde deneyimli,

●      Detaylara özen gösteren, iş takibi ve sorumluluk bilinci yüksek,

●      Güçlü iletişim becerilerine sahip, takım çalışmasına yatkın,

●      Yazım kurallarına hakim,

●      İyi derecede İngilizce bilen,

●      Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan.

 

İş Tanımı

●      Google Ads, Meta Ads ve diğer platformlarda dijital pazarlama kampanyalarını oluşturmak ve optimize etmek,

●      SEO stratejileri geliştirerek web sitesi organik trafiğini artırmak ve içerik stratejileri oluşturmak,

●      SEO ve analiz araçları (SEMrush, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, vb.) kullanarak performans ölçümleri yapmak,

●      E-posta pazarlama kampanyaları hazırlamak ve e-posta pazarlama araçlarını (Mailchimp, Euromessage vb.) etkin şekilde kullanmak,

●      Landing sayfaları oluşturup A/B testleri ile dönüşüm oranlarını iyileştirmek,

●      Web siteleri için içerik girişi sağlamak,

●      Veri analizi yaparak stratejik kararlar almak ve performans raporları hazırlamak,

●      Dijital pazarlama trendlerini takip ederek yenilikçi çözümler üretmek,

●      Sosyal medya hesapları için stratejik hedeflere uygun içerikler üretmek ve içerik planları hazırlamak,

●      “Çevre” ve “Kültürel Miras” konularında araştırmalar yaparak gündem takibi yapmak ve içerik üretmek,

●      Gerektiğinde kurum için gerekli fotoğraf ve video çekimlerini gerçekleştirmek,

●      Gerektiğinde kurum haberlerini sosyal medya diline dönüştürerek paylaşım yapmak,

●      Gerektiğinde ajanslar, fotoğraf veya video sanatçıları gibi üçüncü partilerle iletişimi yürütmek,

●      Gerektiğinde kurum hedefleri doğrultusunda ünlü isimler veya influencerlar ile iletişim kurmak ve yürütmek,

●      Sosyal medya hesapları için takipçi/etkileşim artırıcı projeler ve kampanyalar

geliştirmek,

●      Sosyal medya performans raporlarını düzenli olarak hazırlamak ve sunmak.

Tüm Haberler